Ο πελάτης πληρώνει το αντίτιμο της παραγγελίας στο liveshopping.gr και η παραγγελία (μαζί με το παραστατικό πώλησης) αποστέλλεται από την εμπορική επιχείρηση που παρουσιάζει τα προϊόντα της. Το παραστατικό για τα έξοδα μεταφοράς το λαμβάνει ο πελάτης από το Liveshopping.gr.
Ναι. Όμως κάθε παραγγελία θα σας σταλεί από κάθε έμπορο ξεχωριστά, συνεπώς αν επιβαρύνονται οι παραγγελίες με έξοδα αποστολής, κάθε παραγγελία θα έχει τα δικά της έξοδα αποστολής.
Λαμβάνετε συνεχή ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας σας από το Liveshopping.gr. Επίσης λαμβάνετε το Tracking Number της παραγγελίας σας και μπορείτε να ενημερώνεστε για το που βρίσκεται το δέμα σας από το site της εταιρείας Ταχυμεταφορών (αφού το έχει παραλάβει για παράδοση).
Όμως μπορείτε να δείτε ανά πάσα στιγμή την κατάσταση της παραγγελίας σας ως ακολούθως:
Εάν την ώρα της τελικής αγοράς υπάρχει ακόμα διαθέσιμο απόθεμα, η απάντηση είναι ναι. Ειδικά για τις εκπομπές Liveshopping, για κάθε εκπομπή Liveshopping η εμπορική επιχείρηση δεσμεύει συγκεκριμένες ποσότητες από κάθε προϊόν. Συνεπώς ισχύει ότι όποιος προλάβει την διαθέσιμη ποσότητα αγοράζει. Η τοποθέτηση ενός προϊόντος στο καλάθι αγορών δεν εξασφαλίζει την διαθεσιμότητά του την ώρα του “κλεισίματος” της συναλλαγής. Ειδικά αν υπάρχουν προσφορές κατά τη διάρκεια μιας εκπομπής ενδεχομένως να μην ισχύουν αν δεν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας εγκαίρως.
Το Liveshopping.gr ελέγχει σε συστηματική βάση τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται. Στόχος μας είναι να συνεργαζόμαστε με αξιόπιστες επιχειρήσεις οι οποίες τα προϊόντα που παρουσιάζουν στο Liveshopping.gr, αυτά και να παραδίδουν στον πελάτη. Η πληρωμή των επιχειρήσεων από το Liveshopping.gr, γίνεται αφού παραδοθεί η παραγγελία στον πελάτη. Εξασφαλίζουμε έτσι ότι αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν παραλάβετε αυτό που παραγγείλατε (και δεν συμφωνήσετε κάτι διαφορετικό με την επιχείρηση), θα λάβετε αμέσως πίσω τα χρήματά σας.
Όχι ακόμα.
Θα πρέπει να υποβάλετε Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγετε το σχετικό μενού Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ/ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΔΩ , επιλέγοντας το Τμήμα Παραγγελιών. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες ΕΔΩ.
Παρακαλούμε όπως αναφέρετε στο μήνυμα λεπτομερή στοιχεία όπως τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία, τα στοιχεία του πελάτη που παρήγγειλε (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο), την αρχική διεύθυνση, την νέα διεύθυνση παράδοσης, το νέο τηλέφωνο στον χώρο της παράδοσης και ότι άλλο κρίνεται χρήσιμο.
Αν η παραγγελία σας έχει δοθεί ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα email στο orders@liveshopping.gr με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και το αίτημά σας. Το αίτημα αλλαγής στοιχείων αποστολής θα πρέπει υποχρεωτικά να σταλεί από το email που δόθηκε η παραγγελία (αν η παραγγελία τοποθετήθηκε από ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ).
Στην υφιστάμενη παραγγελία η πρόσθεση νέου προϊόντος είναι δύσκολη και εξαρτάται από διάφορους παράγοντες. Το πιο απλό είναι να κάνετε νέα παραγγελία με το επιπλέον προϊόν. Στα σχόλια της παραγγελίας θα επισημάνετε ότι υπάρχει ήδη παραγγελία και την επιθυμία σας να γίνει μια αποστολή (αν υπάρχει ήδη παραγγελία στην ίδια εμπορική επιχείρηση). Η εμπορική επιχείρηση θα εξετάσει τη δυνατότητα να εκτελεστούν μαζί οι δυο παραγγελίες και αν χρειαστεί θα επικοινωνήσει μαζί σας για συνεννόηση. Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί μια παραγγελία και χρεωθείτε λιγότερα έξοδα αποστολής, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά (αν έχετε πληρώσει με κάρτα).
Αυτό εξαρτάται από το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η παραγγελία σας. Αν έχει ήδη εκτελεστεί (παράδοση στην εταιρεία ταχυμεταφορών) η αφαίρεση είναι αδύνατη. Θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία και να επιστρέψετε το προϊόν που δεν επιθυμείτε στη συνέχεια (υπαναχώρηση, δικαίωμα εντός 14 ημερών).
Αν δεν έχει παραδοθεί η παραγγελία σας στην εταιρεία ταχυμεταφοράς θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας με Νέο αίτημα Υποστήριξης, επιλέγετε το σχετικό μενού Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ/ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΕΔΩ , επιλέγοντας το Τμήμα Παραγγελιών. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες ΕΔΩ.
Αν προκύψει διαφορά, πχ τελικά εκτελεστεί η παραγγελία χωρίς το προϊόν που αφαιρέσατε και έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα, θα φροντίσουμε να σας επιστραφεί τυχόν διαφορά.
Αν η παραγγελία σας έχει δοθεί ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα email στο orders@liveshopping.gr με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και το αίτημά σας. Το αίτημα αλλαγής στοιχείων αποστολής θα πρέπει υποχρεωτικά να σταλεί από το email που δόθηκε η παραγγελία (αν η παραγγελία τοποθετήθηκε από ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ).
Ναι μπορείτε εφόσον το έχετε αγοράσει (όταν δηλαδή η παραγγελία είναι πλέον ολοκληρωμένη) και έχετε ανοίξει λογαριασμό στο Liveshopping.gr. Αν έχετε αγοράσει το προϊόν σαν Επισκέπτης δεν μπορείτε να κάνετε αξιολόγηση του προϊόντος. Η αξιολόγησή σας εγκρίνεται από το Marketplace πριν δημοσιευτεί μετά από 72 ώρες από την υποβολή της (απορρίπτεται αν περιλαμβάνει απρεπείς εκφράσεις). Η Επιχείρηση έχει δυνατότητα να απαντήσει στην κριτική σας.
Η αξιολόγησή σας τίθεται σε γνώση της Επιχείρησης η οποία μπορεί να αμφισβητήσει το περιεχόμενο και, σε τέτοια περίπτωση, να υποβάλει στο Marketplace τις αντιρρήσεις της, με την παροχή αποδεικτικών στοιχείων. Αν οι αντιρρήσεις γίνουν δεκτές η αξιολόγηση ενδεχομένως να μην δημοσιευτεί.
Για να αξιολογήσετε το προϊόν που θέλετε πηγαίνετε στο Λογαριασμό σας, στις Παραγγελίες, επιλέγετε το είδος (ή πηγαίνετε απευθείας στο είδος, εφόσον είστε συνδεδεμένοι με τον λογαριασμό σας), γράφετε την αξιολόγησή σας βαθμολογώντας το προϊόν και την επιχείρηση. Μπορείτε να κάνετε μια αξιολόγηση για κάθε προϊόν που αγοράσατε.
Τα προϊόντα τα ανεβάζει στο Liveshopping.gr η εκάστοτε εμπορική επιχείρηση που τα διαθέτει.
Ναι, οι τιμές στο Liveshopping.gr είναι τιμές λιανικής πώλησης και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Όταν ένα προϊόν έχει εγγύηση, αυτό αναφέρεται στην καρτέλα του προϊόντος στο liveshopping.gr. Γενικά ισχύουν όλες οι εγγυήσεις που ισχύουν και στο φυσικό εμπόριο. Οι εγγυήσεις παρέχονται από τα καταστήματα του Liveshopping.gr.
Στη διαδικασία πληρωμής επιλέγετε ότι χρειάζεστε τιμολόγιο και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία. Αν για μια παραγγελία χρειάζεστε ταυτόχρονα και τιμολόγιο (για μέρος αυτής) και απόδειξη λιανικής θα πρέπει να το επισημάνετε στα σχόλια ώστε να συνεννοηθείτε με την επιχείρηση απευθείας.
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, εφόσον η παραγγελία δεν έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών.
Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, εισέρχεστε στο λογαριασμό σας στο Liveshopping.gr, ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ, εντοπίζετε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε, ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ και στο κάτω αριστερό μέρος της παραγγελίας είναι το εικονίδιο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει την παραγγελία μέσω κάρτας η εταιρεία θα ενημερώσει άμεσα την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Αν έχετε ήδη πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, θα δρομολογηθεί άμεσα η επιστροφή των χρημάτων σας.
Αν ακυρώσετε κατά λάθος την παραγγελία σας, θα πρέπει να καταχωρήσετε και πάλι την παραγγελία (δεν αναιρείται η ακύρωση).
Αν η παραγγελία έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών το εικονίδιο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ δεν θα είναι ορατό στην παραγγελία σας. Στην περίπτωση αυτή, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής θα γίνουν τα ακόλουθα:
Αν έχετε ήδη πληρώσει με κάρτα ή με τραπεζική κατάθεση, θα περιμένετε να παραλάβετε την παραγγελία και θα την επιστρέψετε με αιτιολογία Υπαναχώρησης.
Αν έχετε επιλέξει πληρωμή με αντικαταβολή, όταν σας έρθει η ειδοποίηση από την εταιρεία Ταχυμεταφορών για να παραλάβετε το δέμα, θα ενημερώσετε την εταιρεία ότι δεν επιθυμείτε την παραλαβή ώστε το δέμα να επιστραφεί στην επιχείρηση.
Το δικαίωμα ακύρωσης μιας παραγγελίας το διατηρεί και το Liveshopping.gr στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η εξυπηρέτηση της παραγγελίας ή μέρους αυτής είναι αδύνατη. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα ενημερωθεί εγγράφως και, εάν έχει καταβάλει χρήματα θα του επιστραφούν αμέσως.
Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί από την Επιχείρηση στην περίπτωση που δεν έχει διαθέσιμο απόθεμα ή για άλλη σοβαρή αιτία. Αν η παραγγελία ακυρωθεί και έχει ήδη πληρωθεί (π.χ. κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), τα χρήματα θα επιστραφούν άμεσα στον πελάτη.
Ναι μπορείτε. Δεν χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι ως χρήστες. Πηγαίνετε στο Κατάστημα που σας ενδιαφέρει και κάντε κλικ στο εικονίδιο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Το Κατάστημα θα λάβει το μήνυμά σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας.