Help Liveshopping

Παραδόσεις

Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σας θα λάβετε email επιβεβαίωσης με τα δεδομένα της παραγγελία σας. Επίσης στο διαχειριστικό του λογαριασμού σας, στις Παραγγελίες, θα μπορείτε να δείτε την παραγγελία σας. 

Αν δεν βλέπετε την παραγγελία σας υπάρχουν διάφορα ενδεχόμενα. Μπορεί να έχετε συνδεθεί με διαφορετικό λογαριασμό στο Liveshopping.gr ή να μην ολοκληρώθηκε η καταχώρηση της παραγγελίας σας. 

Η παραγγελία θα σας σταλεί από την εγκατάσταση της εμπορικής επιχείρησης με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex. Θα παραδοθεί στην διεύθυνση που θα καταχωρήσετε κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Αν έχετε κάποια ειδική παρατήρηση για τη διεύθυνση παράδοσης, παρακαλούμε όπως προσθέσετε σχετικό ΣΧΟΛΙΟ στην παραγγελία σας.

Το κόστος αποστολής εξαρτάται από το βάρος κάθε παραγγελίας και την περιοχή παράδοσης. Το τελικό κόστος το βλέπετε στο καλάθι αγορών σας. Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι τα ογκώδη εμπορεύματα υπάρχει ενδεχόμενο να έχουν διαφορετικό κόστος αποστολής το οποίο εξαρτάται από τις διαστάσεις τους. 

Στην περίπτωση που παραγγείλετε από περισσότερους από ένας εμπόρους τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται για την κάθε εμπορική επιχείρηση ξεχωριστά.

Αν η εμπορική επιχείρηση έχει επιλέξει να προσφέρει ένα προϊόν ή μια παραγγελία (με βάση την ελάχιστη αξία παραγγελίας) χωρίς έξοδα αποστολής, τότε για αυτό το προϊόν ή την παραγγελία δεν θα επιβαρυνθείτε με έξοδα αποστολής στο Καλάθι σας (θα δείτε και το σχετικό μήνυμα).

Σε κάθε προϊόν η επιχείρηση αναφέρει τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης στην εταιρεία ταχυμεταφοράς για την αποστολή σε εσάς. Με βάση αυτόν τον χρόνο μπορείτε να υπολογίσετε και τον χρόνο παράδοσης κάθε παραγγελίας σας.

Στο Καλάθι αγοράς σας δίνεται η δυνατότητα να ζητήσετε Συσκευασία Δώρου για το προϊόν που αγοράζεται. Επιλέγοντας ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ θα ανοίξει ένα νέο πεδίο όπου μπορείτε να σημειώσετε τυχόν σχόλια, αν για παράδειγμα επιθυμείτε συσκευασία δώρου για ένα μόνο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας κ.λπ. Ενδέχεται η επιχείρηση να μην έχει δυνατότητα να προσφέρει συσκευασία δώρου, στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσει μαζί σας για να συνεννοηθείτε σχετικά.

Στο καλάθι αγοράς έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την τμηματική αποστολή της παραγγελίας σας. Αυτό μπορεί να το θέλετε για διάφορους λόγους, πχ επειδή βιάζεστε να παραλάβετε ένα από τα προιόντα της παραγγελίας σας. Η ενημέρωση θα φτάσει στην επιχείρηση και θα επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά. Η τμηματική αποστολή της παραγγελίας έχει επιπλέον κόστος και θα συζητήσετε με την επιχείρηση ποιος θα το επιβαρυνθεί. 

Θα πρέπει να υποβάλετε Νέο αίτημα Υποστήριξης επιλέγετε το σχετικό μενού ΕΔΩ  επιλέγοντας το Τμήμα Παραγγελιών. Για την υποβολή αιτήματος υποστήριξης θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι ήδη με τον λογαριασμό σας. Αναλυτικές πληροφορίες ΕΔΩ.

Παρακαλούμε όπως αναφέρετε στο μήνυμα λεπτομερή στοιχεία όπως τον αριθμό παραγγελίας και την ημερομηνία, τα στοιχεία του πελάτη που παρήγγειλε (ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο), την αρχική διεύθυνση, την νέα διεύθυνση παράδοσης, το νέο τηλέφωνο στον χώρο της παράδοσης και ότι άλλο κρίνεται χρήσιμο.

Αν η παραγγελία σας έχει δοθεί ως Επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) θα πρέπει να μας στείλετε άμεσα email στο orders@liveshopping.gr με όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και το αίτημά σας. Το αίτημα αλλαγής στοιχείων αποστολής θα πρέπει υποχρεωτικά να σταλεί από το email που δόθηκε η παραγγελία (αν η παραγγελία τοποθετήθηκε από ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ).

Η αποστολή των παραγγελιών στο Liveshopping.gr γίνεται από κάθε επιχείρηση απευθείας στον πελάτη. Για αυτό, αν βάλετε παραγγελία από 2 διαφορετικές επιχειρήσεις θα λάβετε 2 διαφορετικά δέματα. Και το κόστος θα είναι ανάλογο με το βάρος κάθε παραγγελίας. 

Γίνεται. Με δυο τρόπους. 

Ο 1ος τρόπος είναι αν σε ένα είδος δείτε την ένδειξη “Σούπερ!!! Δωρεάν έξοδα αποστολής!!!” σημαίνει ότι για την αγορά αυτού του είδους η επιχείρηση καλύπτει τα έξοδα αποστολής. 

Ο 2ος τρόπος είναι να προσφέρει η επιχείρηση δωρεάν έξοδα αποστολής στην περίπτωση που η παραγγελία σας με προϊόντα αυτής της επιχείρησης ξεπερνάει μια συγκεκριμένη αξία. Στην περίπτωση αυτή θα δείτε τη σχετική διαφήμιση της επιχείρησης στα προϊόντα της ή στη σελίδα της στο Liveshopping.gr και επίσης, στο καλάθι αγοράς θα δείτε την ένδειξη “Αν προσθέσετε €χχ,00 επιπλέον των προϊόντων της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: _____ δικαιούστε δωρεάν αποστολή για τα προϊόντα της”, στην περίπτωση που δεν έχετε καλύψει το όριο. Αν το έχετε καλύψει, απευθείας μηδενίζονται τα έξοδα αποστολής για τα προϊόντα της συγκεκριμένης επιχείρησης. Αν στο καλάθι σας έχετε και προϊόντα άλλης επιχείρησης που δεν προσφέρει δωρεάν έξοδα αποστολής, για αυτά θα χρεωθείτε κανονικά τα έξοδα αποστολής. 

Συναίνεση GDPR σε Cookie με το Real Cookie Banner